Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Dålig uppdatering.

Publicerad 2012-08-05 19:58:42 i Allmänt,

Jahopp, i torsdags var jag mamma och trollen i Norrköping, blev att gå i lite affärer, fika på kupolen, sen åkte vi ut till hageby centrum eller Mirum som de så fint heter :P Gick i flera affärer, mamma och barnen åkte tåget som kör runt där, sen blev de mat på McDonalds innan det var dags att åka hem med två trötta barn. Tror vi kom hem runt fem.. I fredags jobba jag och kvällen var lugn. Gårdagen spenderades i kvarnvik med Jessica, Robin, Mattias, Simon, Hampus och ett antal till :P Först fotbollsmatch hannäs-drothem, hannäs förlora med 2-5 tyvärr men men. Blev sen lite förfestande både här och där innan Titanix började spela :) Hade en rolig kväll iallafall, lite blöt natt i tältet då de regna in lite men men vi överlevde. Idag har vi bara slöat jag och Jessica.. Somnade i mammas soffa förut och kommer decka som en gris sen tror jag.. Hoppas alla haft en trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela