Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Lite seg..

Publicerad 2011-09-17 18:31:00 i Allmänt,

Var på fest hos Louise igår kväll, va riktigt trevligt och kul att träffa massa folk man inte sett på år och dar.. Blev att gå hem vid ett o sova.. Men idag har ja ändå varit rätt pigg trots få timmars sömn. Har varit hos mormor med mamma o småtroll, på hemvägen stanna vi till på klädhuset där vi köpte nya skor åt Nicke. Träffade även Karin där, trevligt trevligt :) Och nu i eftermiddag var jag och Niklas i Kvarnvik och kollade på fotboll, hannäs-gusum. Nicke sprang omkring och sparkade boll oh satte sig på en boll :P Han hade riktigt rolig tror ja :) jag hade inte riktigt full pejl åå matchen när jag hade bustrollet med mig men men, de va kul ändå :) Ikväll blir de lugnt, bara ligga soffan o glo på tv tror ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela