Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Zoooombie..

Publicerad 2011-03-29 11:21:01 i Allmänt,

I lördags skulle vi ha åka ner till mina föräldrar runt klockan ett men tror att vi kom iväg klockan tre, som vanligt blire senare än sagt men men.
Näe vi kom ner så fick ja skjutsa Tompa till Linus o sen hem till skedshult o laga mat o efter de så åkte jag till Jeanette o de blev ltei utgång dock nyktert men kul va de :)
var dock väääldigt segt när vi åkte hem vid två o klockan ställde om sig till tre men bara kände hur trött man blev..
·
Söndagen var ja rätt så mör då de iten hade blivit så mkt sömn..
MEn vi åkte iaf till Bamse & Nilla o hälsade på, funkade bra e barnen så de va kul.. Måste göras om snart :)
O sen på kvällen kom Jeanette & åt hos oss innan de va bugg :)
Och vi sov i Skedshult en natt till eftersom Johan ändå skulle va hemma igår..
·
Så igår, skulle vi åkthem men vi blev kvar i viken, h'lsade på en snabbis hos Marren o sen ut till Skedshult igen o äta o sen tillbaka til lviken för att Pelle o Johan skulle kolla på nått jobb, sen blev de för mig att stressa iväg till Åtvidaberg för vi skulle ha körövning inför Jesus Christ.. Och jag glömde självklart köpa med mig fika men de e ju jtur att min söta jeanette tänker på mig :) så hon hade köpt fika åt mig med ♥
Kören höll på till 21:20 typ o så tog de nästan en timma tillbaka till viken o hämta Johan & barnen hos Pelle o Lena så vi va itne hemma här i stan förens halv tolv inatt.. lagom segt..
O dessutom så har isabell sovit oroligt så har varit vaken rätt mkt så jag känner mig verkligen somen zombie idag..
Har ävven varit och handlat en sväng idag innan Johan åkte till Sthlm så nu ska ja bara ta de lugnt idag för jag e heeeeelt slut..
Sova skulle va skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela