Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Tisdag

Publicerad 2011-03-15 08:27:32 i Allmänt,

Helgen var väldigt lugn, vi fick besök av Fredda en sväng i lördags. Har itne sett han på ett tag så de va kul :)
På kvällen blev de Melodifestvalen, o de va ju skönt att de va en riktigt bra låt som vann :)
I söndags och igår har vi hållt på o fixat lite här hemma, både ute och inne.
Isabell ska få överta datarummet så att hon får ett eget rum, så vi ska flytta in datorn till sovrummet istälelt o hitta nått bra ställe till soffan, mend e lutar åt att Johan ska ta me den till lägenheten i Sthlm tror jag. Hr iten så mkt plats o ställa den på här hemma..
IDAG komemr min söta Jeanette hit o följer me till busfabriken och leker med oss :D de gillar vi!
O ikväll skulle mamma komma hit o sova över, så imorrn ska ja pallra mig enr till AF o skriva in mig igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela