Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Onsdag

Publicerad 2011-03-09 08:34:17 i Allmänt,

Min dag började vid sex imorse när Niklas tyckte att vi skulle gå upp. Ja kände mig iten ett dugg motiverad att gå upp men va gör man...
Runt sju så vaknade mamma oxå iaf så då blev Niklas superglad :) hehe, mina barn älskar sin mormor ♥

Igår så skulle vi åka o hälsa på min mormor så vi skulle möta upp mamma i Ukna för hon kom direkt från jobbet.
Men vi va lite tidiga så vi stannade vid Uknas församlingshem så barnen fick komma ut bilen en stund.

  

 Mormor tyckte iaf att de va jättekul o se småtrollen, o så fick hon ju se att Niklas kunde gå oxå :)

Idag händer inte så mkt, ska gå ut en sväng me barnen nu när solen skiner så härligt :)
OCh sen ikväll blire kören :) Så de ska bli kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela