Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Helgen

Publicerad 2011-03-01 19:17:15 i Allmänt,

har inte haft så mkt tid att sitte viod datorn o skriva här...
Men i lördags iaf så åkte jag ner till gamleby o förfesta ltie me Amanda och Jeanette innan vi skulle ta bussen till pumpen, o vilken bussresa, jävlar.. träffade en kille som jag kändew en gång i tiden, har itne träffat han på säkert 5-6 år och ÄNDÅ kände han igen mig.. hm.. o full som bara den.. jaja, han satt iaf hos mig o Jeanette för de fanns ingen plats kvar o prata o prata o prata.. o så pussa han på mig.. inte okej!
Längst bak satt "bönnerna" o sjöng med sina "ljuva" stämmor.. haha. Var iaf väldigt skönt o komam fram o bli av me den där killen som trodde jag ville ha han lr nått :/
Dom som spelade på dansgolvet var Streaplers, tyckte inte att dom va nån höjdare men dansa 2-3 danser me Robin o nån me Mattias sen tror ja bara de blev en till me Bertil.. hehe så de va iten mkt buggande inte..
Live-bandet var iten ehlelr nån höjdare men gick o dansa lite anant till de iaf.. Hade iaf väääääldigt roligt trots dåliga band :P
På vägen hem placerade vi oss längst bak med bönnerna så ja slapp den där killen.. hm..
Var riiiiktigt trött på vägen hem men somnade dock itne, o hade jag gjort de så hade nog Robin väckt mig för han satt o störde alla andra som somnade.. hehe.
Kvart i tre va vi tillbaka i gamleby o de va KALLT att gå hem till Jeanette då jag bara hade kjol o strumpbyxor..
Sov iaf till 11 på söndagen o så blev de pizza me Robin & co vid ett nån gång.. typ frukost/lunch/middag.. haha..
Sen på kvällen var de ju buggen oxå, o sååå trött ja blev efetr ett tag.. haha.. bruakr alltid va sugen på buggkursen men iinte i söndags.. hehe..
O efter buggen bar de av hem till Norrköping igen, gick typ o la mig direkt när ja kom hem.. hehe.. de va sköööönt.
Ja de va väl va som hänt i helgen iaf.. va en riktigt lyckad helg iaf :D


Igår så kom Johans föräldrar på besök o även min Jeanette kom o hälsa på o stannade till kvällen.
Jag o Bell gick o la oss vid halv nio o jag ahde väl tänkt gå upp när hon ahde somnat emn jag somnade oxå, haha..
Johan kom in vid tio o fråga om jag sov.. vet inte varför folk måste fråga om man sover när man antagligen gör de.. Hm..
Nu e vi iaf nere hos mamma o pappa, Johan e hemma den här veckan så han e oxå med..
Får se om vi åker hem imorrn lr i övermorrn..
Nu ska ja iaf placera mig i soffan snart o kolla tv med resten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela