Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

toppendag & kväll..

Publicerad 2011-06-01 09:51:18 i Allmänt,

Dagen igår spenderades hos söta Marren med sol och massa lekande barn.. Fick nog lite färg iaf ;)
På kvällen åkte jag ner till min Jeanette där de blev en tripp till överum och även bad med Robin, jag badade dock inte, hade inga badkläder (o de va säkert iiiiskallt i vattnet)
Så de va kalasbra igår :) 
Ikväll är de kör, generalrepetion inför morgondagen och jag ahr som vanligt inte den blekaste aning om vad vi ska sjunga eftersom jag inte varit med på några gånger nu men de löser sig nog..
Vet inte vad vi ska hitta på idag men vi kommer säkert på nått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela