Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Köravslut

Publicerad 2011-06-09 09:33:24 i Allmänt,

Igår var det köravslutning hemma hos Erik & Johanna i Kolsebro, blev lite mat, sång och tipspromenad :)
Tipspromenaden gick väl intre superbra för mamma o mig men men :P
Var iaf jättetrevligt, ja fick även mysa lite me lilla söta Emrik ♥
Och i tisdags var jag nere i Överum och bada me Jeanette & Robin.. O Robin va så duktig så han lyckades knuffa i mig och Jeanette samtidigt..
Va iaf riktigt skönt o bada efter en varm dag.
Blev en sväng till pizzerian oxå, o fotbollstittande, lr personligen så titta ja itne s¨värst mkt på fotbollen men ja, de funka ju me trevligt sällskap ;) 

Tror inte att Robin läser min blogg så ja blir nog inte ihjälslagen för att ja la upp bild på han ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela