Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Härlig helg.

Publicerad 2011-06-13 13:21:07 i Allmänt,

Har verkligen haft en toppenhelg :) 
I lrödags var de Örsåsa, vi förfesta hos jeanette o sen va hennes pappa snäll och skjutsade oss, vi plockade även upp Robin på vägen.
Vi va framme vid typ nio så vi va lite tidiga men men..
Första timmen va itne så värst rolig för mig iaf, nån sa nån ogenomtänkt sak så jag har börjat se vissa med andra ögon faktiskt, tyvärr inget positivt men de löser sig väl..
Men sen blev de bättre iaf, träffade massa fol ksom ja inte sett på länge & dansade och hade kul..
Så i helhet var de en lyckad kväll :)
Gårdagen spenderades med Jeanette, Daniel och Jessica.
Vi va iväg och badade och på eftermiddagen va ja förbi hos mamma o pappa o fick lite presenter.
O på kvällen åkte ja, Jeanette, daniel & Jessica till smultronstället och åt glass, väldigt trevligt ♥
Bellis var vaken när jag kom hem så jag fick världens dunderkram ♥
Så de va en riktigt bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela