Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Snart helg.

Publicerad 2011-01-20 09:29:13 i Allmänt,

Igår var mamma här o tog hand om Bellis medans jag var på bvc med Niklas, för han skulle få sprutor i benen och Isabell blir så ledsen då så tyckte de va bättre om hon inte var med.
För övrigt så är Niklas 78,5 cm lång & väger 10,9 kg :) Min lilla klump :P

Igår kväll åkte jag även ner till kören, eftersom Johan jobbar i viken så var han ju hemma vid fem så då tyckte jag att de passade utmärkt att åka på kören :D Var skönt o komma iväg o sjunga lite.. Fast tycker ju att man lagom kommit i form när övningen är slut, hehe. så dom höga tonerna går väldigt bra i bilen på vägen hem.. hahah :D
Barnen sov när jag kom hem vid tio iaf, så de va ju bra :P Annars hände inte mkt igår.

O idag blir de lugnt, känner mig lite seg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela