Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

måndag idag, tror ja..

Publicerad 2011-04-25 07:37:48 i Allmänt,

Känns bara som alla dagar bara flyter ihop..
Jaja, igår åkte jag från Norrköping vid 06:20 på morgonen för att hinna ner till Östra ed till klockan åtta..
Men va ju ltie halv tidigt, så va nere hos mamma o pappa vid tio över sju så jag hann få i mig lite frukost oxå innan de va dags för mig o mamma att åka..
gick bra o sjunga i Ö.ed iaf :) Blev även påskfrukost efetr sjungandet.. var ju inte firekt superhungrig men tog några köttbullar o en påskbakelse..
Sen åkte vi vidare till tryserum för att sjunga där vid tolv, gick bra även där.. :)
Sen tuffade ja hem mot Norrköping..
Så de va en vääääldigt lång dag igår.. men kul va de :) 
Förra veckan va vi nere i Skedshult hela veckan typ.. va riktigt skönt, vill bo på landet igen.. E så sköt att när man bara kan gå ut på en stooor tomt med småtrollen.. Finns ju lite mer o göra där än här.. suck.. men men..
Nu blire ltie frukost här..

Kommentarer

Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Publicerad 2011-04-25 08:07:19

Hur spenderas sista dagen av påskledigheten?

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-04-26 07:02:24

Svar: Drn spenderades ihop med svärföräldrar o lite grillning. så de va rätt lugnt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela