Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Titanix igår..

Publicerad 2010-09-19 11:30:00 i Allmänt,

Var på titanix i valdemarsvik, så jag hade en helt underbart kul kväll igår :)
Blev mkt prat, dans o skratt :) Träffade en hel del man kände :D
Ett STORT tack till Jeanette <3 du e bäst gumman :D

Men idag e jag riiiiktigt trött, kom hem vid två o Niklas vakna vid sex så har varit vaken sen dess..
O natten innan de så va ju skrutten vaken en gång i  timman från tolv på natten till sex på morgonen..
Så de blev ju itne mkt sömn då heller..

Men men, ska ta o skjutsa hem Johan till Norrköping idag o styra ltie hemma så åker jag ner ikväll igen till mamma o pappa eftersom Johan åker till sthlm o jag ahr inge större lust att va ensam hemma, e så jääävla less på att bo i Norrköping där man iten känner nån som man kan umgås me..
De e nått ja verkligen saknar.. Men nu har vi ju varit o kollat på hus i viken så får väl se hur de blir ;)
Blir att lägga ner skogsliden, för de huset komemr itne bli klart på minst 2 år o vi har ingen lust o vänta så länge.. :/

Ska snart åka till Norrköping nu..

Jag igår..

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-09-20 13:40:45

Känner likadant, vill jättegärna flytta neråt igen efetrsom man umgås med fler där än här . Tråkigt att huset tar så lång tid men hoppas ni hittar något annat ni fastnar för :) Jag är för de mesta hemma så om du vill hitta på något är de bara höra av dig :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela