Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Känner mig lite duktig :)

Publicerad 2010-10-23 10:50:41 i Allmänt,

Nu har jag dammsugit (fast dammsugningen e typ redan ogjort arbete, iaf i köket), moppat, diskat och fixat 2 matlådor till Johan så man slipper stå på söndag natt o göra allt somde  brukar bli eftersom man lätt glömmer bort dom där matlådorna.
Blev iaf köttfärssås & makaroner, lätt o går snabbt.. ska bara göra 2 till me nått annat men de får bli senare...

Ska försöka hitta nått snyggt att ha på mig ikväll när ja ska på dans :) yeeey, ska bli kul.. Blir jag & mamma iaf, får väl se om Jeanette hänger me..
skulel vilja gå på stan o shoppa lite, men de får laq vänta tills de ser ltie bättre ut i plånboken :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela