Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

tidig morgon idag oxå.

Publicerad 2010-11-12 09:30:58 i Allmänt,

Niklas vaknade vid sex imorse, va iten så positiv til latt gå upp då kan jag meddela men men, man ahr ju8 inte så mkt val heller lixom..
Natten var ju itne speciellt rolig heller, han vakna massa ggr o hade ont i magen.. funderar på omde kan va tänder på G, han blir ju ändå 9 månader..
 Idag kommer Johan hem, o mamma komemr o hälsar på så de blir kul :)

Annars händer itne mkt idag, måste åka o handla men tänkte ta de när mamma komemr så kan vi åka till HC  :)
Ikväll blire att kolla på Idol som vanligt på fredagarna :P

O imorrn funderar jag på att rymma till Louise o sova där, om sambon går me på de.. Skulle verkligen behöva sova en hel natt känner jag.. O jag tror att Johan överlever ett dygn utan mig :P hehe..


Gammal bild från 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela