Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Lördag

Publicerad 2010-05-15 11:43:46 i Allmänt,

Idag har jag skjutsat mamma o pappa.. dom skulle iväg nånstans o skulle åka tåg :)
var nere in hageby en sväng på vägen tillbaka oxå..

så i eftermiddag ska vi till Johans bror som fyller 30 år imorrn, så de ska va lite kalas idag.. trevligt trevligt..


Jo i onsdags blev de att jag & Jeanette åkte till Örsåsa o dansa iaf, hade så otroligt kul.. har iten haft så kul på länge när ja varit ute o ja va dessutom nykter.. :P Mend e va skönt att vakna upp dagen efter o va pigg :D
Iaf så blev de en hel del bugg, många duktiga pojkar :D hehe, blev även några lugna danser.. så de e ju mysigt att kramas lite.. :P haha..

Ja ska snart ta mig i kragen o ta hand om min disk.. e ju sååååååååååå tråkigt.. vill verkligen ha en diskmaskin.. men men, får ju de när vi flyttar till viken.. så de ser vi fram emot.. :) hehe.

Jaja, ska slita mig nu.. har lite o hinna me innan vi ska åka till Fredda.. :)

Ha en fin dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela