Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Lite less..

Publicerad 2010-05-04 14:18:38 i Allmänt,

Ja börjar bli rätt less på att bo här i norrköping..
Jag känner typ ingen här uppe, iaf ingen ja umgås regelbundet med, så om dagarna e man bara hemma med barnen o segar ihop totalt känns de som.. O de e klart jag skulle kunna åka o hälsa på mina vänner emn de e ju itne gratis helelr precis, ska ja träffa några vänner eller hälsa på mamma o pappa måste jag åka mellan 5 o 10 mil typ.. känns inte så lockande.. Jag vill verkligen att huset i viken ska bli klart så vi kan flytta.. o komma närmare alla JAG känner..

Ska även försöka få tillbaka figuren har ja tänkt.. Hm.. Vill inte se ut såhär längre, så nu får de bli mer motion o mindre snask.. Jag räknar ju inte me att se ut som för några år sen emn gå ner en 10-15 kilo skulle ju inte skada..
Har nämligen suttit om kollat igenom gamla bilder på datorn o de va ju lite deprimerande.. ser ju iten riiiiktigt ut så längre..

Här kommer några bilder på mig genom åren..

sommaren 2006


Sommaren 2007


Också nångång 2007


Mars 2008, var gravid med Isabell.


December 2008, 2 månader efter Isabell föddes..


April 2009


Juli 2009


me tanke på hur jag såg ut för några år sen så e ja rätt less på hur ja ser ut nu....

jaja, dags o laga lite mat nu.. ha de fint!

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-05-04 16:10:39

Man ska inte titta på gamla bilder ehhe :P Fast å andra sidan kan de ju vara bra för man kanske får igång sig då :P Skulle oxå vilja börja träna , men gymkort är så dyrt..tur att motion är gratis iaf ;)

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-05-04 23:46:46

ja kan förstå hur du tänker gumman...det kommer bli perfekt når ni flyttar ner..då kan vi umgås på kvällarna fast man ska jobba o så:) ja ska med gå ner i vikt..kankse vi ska peppa varandra o göra de ihop:) puss gumman

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-05-06 10:12:03

Sofia; absolut att man får sig en tankeställare tycker jag, hur kunde man låta de gå så långt typ..

Tur vi har barn som motionerar oss ;)



Jeanette; Komemr bli kanon när vi väl flyttar ner.. hehe.. Ja de skulle ju va toppen,e ju roligare om man e 2 :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela