Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

dålig uppdatering...

Publicerad 2010-05-27 14:59:09 i Allmänt,

har haft ganska mkt o göra nu känns de som så bloggen ahr iten varit nån prioritet.
Liten återblick..
förra fredagen så var vi nere på Grönt veckoslut, jag johan, tommy & barnen.. isabell tyckte de va kul o se alla djur o så.. de va väldigt varmt oxå så de va lite jobbigt.. hehe.. Bi fick även med oss Alexandra hem, hon ska åka hemnu på söndag..

I lördags så åkte jag, mamma & Mia till ullared, vi åkte vid 5 på morgonen *gääääsp* var något seg men men..
köpte lite kläder till barnen, johan o hittade faktiskt ett par jeans o en tröja åt mig själv :O brukar inte hitta nått åt mig.. 
Köpte även en docka till Bellis så hon blev jätteglad för den.. :) blev lite annat onödigt oxå, men man e ju inte i ullared så ofta ;P

I söndags åkte vi hem till Norrköping igen.. så nu i veckan har vi städat lite o varit ute en hel del..
Igår va Jeanette här så då blev de en sväng till Hageby, väldans trevligt :)

Idag har de itne hänt mkt, har varit lite seg..


Men imorrn så ska ja o Alexandra ner till stan på förmiddagen o kolla lite.. o sen på kvällen ska vi till Hugo o kolla på Zackarias så då blir att ta sig lite ;) Hoppas att jeanette kommer oxå <3
Så de ska bli roligt roligt :D:D:D

Jao, ska ta o hänga ltie tvätt nu så man gjort nått vettigt idag :p haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela