Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Onsdag

Publicerad 2010-07-14 12:40:08 i Allmänt,



Var nere i Valdemarsvik på Kultur i kvarnen.
O de va jättebra men kunde ha nog varit bättre...
det sjöngs bland annat Eiffeltornet, jag ska fånga en ängel, himlen är oskyldigt blå & många fler.
tyckte de va kul att Erik sjöng så många sånger solo..
Och så var de en sång, kommer itne ihåg vilken de va men iaf så sjöng Daniella första versen sen så började en man sjunga och de va inte Erik utan då va de Peter :) var lite förvånande..
Favoritlåten igår va iaf "Jag ska fånga en ängel"

Men jag kan nog uppriktigt säga att jag aldrig sett nån mer människa som sett så uttråkad ut som Julia gjorde när hon satt i bakgrunden..
Ja tycker ju åtminstonde man kan se glad ut när man sitter i bakgrunden, de e ju iten  så att man blir osynlig bara för att man inte sjunger för tillfället..
Vill nån se mer av Erik Gruvebäck kan ni ju gå in på http://www.kolsebrokultur.se/ o kolla vad som händer..



(Blev bara 2 bilder från igår för mitt batteri till kameran dog)



Idag har vi varit på bvc me Niklas så han har fått vaccinaton, o blivit vägd o mätt, så den lilla skrutten ahr blivit hela 70,5 cm o väger nu 8310 gr.. han växer som ogräs.. hehe..

annaras har vi itne gjort så mkt.. båda dom små sover för tillfället..

Ska försöka städa av ltie här hemma o så.. blir nog att gå ut en sväng sen i de härliga vädret :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela