Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Ensam..

Publicerad 2010-07-09 19:41:11 i Allmänt,

SItter ensam hemma me barnen.. Johan e o träffar några polare på stan :) så hoppas han har roligt iaf :)

Ikväll händer väl itne så värst mkt.. ska ta ett sista tag me disken så den blir klar.. allt ahr tagit låååång tid idag.. haha.
har varit väldigt seg idag..

men imorrn förmiddag bär de av till Skedshult iaf :) Blir dock inget Örsåsa, blir karnebåt istället, jag som iten skulle gå på de.. haha.. så de kan gå.. men men, har ju nästan en hel flaska tequila sen sist ja va ute så ja kan nog roa mig iaf ;P

Johan skulle nog till nån polare i viken imorrn så vi får väl se om vi delar på oss.. e ju itne ovaligt :P hehe..
Jeanette skulle väl va nykter iaf så de blev hon chaufför.. så de e ju snällt..

jaja, ska slita mig nu. hänga upp min tvätt o fixa disken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela