Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Måndag

Publicerad 2010-08-16 08:15:54 i Allmänt,

Hade RIKTIGT kul i lördags, speciellt tack till Jeanette, hade inte haft lika roligt utan dig :)
Som alla andra år så va de mest folk på parkeringen men men.
Sweet Rewind va riktigt bra o de blev en hel del dansande, träffade även mkt folk ja kände som man typ aldrig träffar annars o de e ju alltid kul :D
Blev även lite nattbad, inet för min del dock, ja e ju så gammal att jag vet att man blir förkyld så ja skippa de, men Jeanette o dom andra bada.. hehe..
Va väl hemma hos Jeanette runt halv tre så de va riktigt skönt o sova då :)


Igår kändes de som jag åkte bil heeeeela dagen typ..
åkte hem från Jeanette runt tolv o sen när jag kom hem åkte vi allihop ner till viken för Johan skulel packa ihop massa verktyg eftersom dom är i sthlm den här veckan.. Sen åtke vi hem, laga ltie amt o runt sju kom Lena upp me bilen dom skulle ha i veckan så då fick ja skjutsa hem henne til lviken o sen åka hem igen.. så de blev myyyyyyyyyyyyycket åkande.. men men.. allt löste ju sig iaf..

Idag ska vi till BVC vid två annars e de inget planerat..
Imorrn kanske de blir att åka ner till Skedshult..

Och ett STORT GRATTIS till Josefin som fyller 23 år idag :D


Lördagens outfit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela