Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

sitter här igen..

Publicerad 2009-03-02 18:36:42 i Allmänt,

sitter här me min lilla tjej i knät, har provat ett par jeans som hon fick av farmor och farfar..
Jättefina jeans men lite stora..


Blev nyss klar me alla inbjudningar till dopet, så ska gå o posta dom sen..
sitter o väntar på min sambo så ska han få ta hand om pluttan så ja kan städa lite, hon ahr inte varit så medgörlig idag.. hm..

Egobild



Ja vill ut o festa, skulle va såååå himla kul..  Bara ta en tjejkväll o röja järnet.. Mens de får la dröja,....
Johan ska ut i helgen o 14 :eska vi på 50årskalas o sen 21:e ska vi ha dopat.. så kan ju inte bli förens april.. snaaark.. Tycker att ja e värd de :P hade gärna haft me Marren men de e lite svårt när hon e gravid..
Men men i april får ja nog dra ihop några brudar o gå ut o party party.. :P


Mitt gull & jag.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela