Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Onsdag..

Publicerad 2009-03-04 11:11:57 i Allmänt,

igår va man ju på kören mellan 18.00-19.30 sen bar de av till Marren, va jättetrevligt.
Va hemma igen vid tio.. seeeegt o åka buss.. suck..

Mamma kom ner och lämnade dopklänningen som isabell ska ha, den e från 1912, min farmor var den första som döptes i den. Alla namn e broderade längst ner så vi räkna alla igår o de e 54 pers som döpts i den klänningen, hehe..




Känner inte igen alla namn, men Isabell &  jag står med där
Eino är min pappa, Tommy e brorsan, Guido e min farbror sen vet ja inte..


Erna e min farmor och Selma & Ernst är hennes föräldrar.


Åh, tycker den e så fin. .:)

Näe, nu ska ja ta en promenix me min tröttt unge..

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-03-21 12:03:39

Vad roligt med namn som står på... Min mans mormor sydde en klänning till våran äldsta dotter å den har vi använt till 2 barn å snart en tredje. å den ska vi brodera namn på =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela