Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Gomorron..

Publicerad 2009-03-03 09:05:01 i Allmänt,

Isabell behagade att sova till 8 idag, rätt okej iaf.. inatt vakan homn vid 00:00 och vid 04:00o nu vid 08:00 oxå, så hon har sovit rätt bra iaf.. men ja e dööseg.. man blir ju de av att gå upp på natten.. men men..
Idag ska ja leka me carolina, lr vi skulle gå på en promenad o kanske ta ett varv på stan..
Johan åkte till sthlm imorse, dom skulle sätta några plåtar..

Igår köpte ja foundation, har inte köpt de på säkert ett år.. haha.. Men den va skitbra :)


Har inte brytt mig så mkt om smink på ett tag, men men.. ska nog färga håret snart igen oxå.. Funderar på att färga de lite mörkare.. va tycker ni?

Nuvarande hårfärg


Näe, nu ska ja gå o äta frukost, ska ta me mig sprattelmaja tilll köket.. hehe..

Dagens outfit

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2009-03-03 13:39:47

Blir nog fint med mörkare hårfärg till dina ögon, så kör på det. :-) Jag vet, man orkar inte bry sig lika mkt om sig själv när man har den lille att tänka på men jag tror faktiskt man mår lite bättre som mamma om man kommer ihåg att ta hand om sig själv också.

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-03-03 17:12:01

kan ju vara skönt o förnya sig lite så kör på mörkt :) var foundationen dyr? den ser bra ut iaf! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela