Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Godmorgon!!

Publicerad 2009-01-27 10:15:14 i Allmänt,

hoppas alla sovit gott för de har jag, isabell o jag vaknade nu vid 10.. så himla skönt, s hon har nyss fått mat, så nu ligger hon under babygymet o leker.. :)
Själv ska ja försöka göra mig iordning o knalla ner till stan en sväng, skulle behöva duscha men lillan ser inte trött ut så de får väl bli senare idag..
Vid fyra ska ja tvätta o jag hoppas verkligen att Carolina kan ta hand om isabell då, hon sa att hon kunde de sist ja fråga så ja hoppas hon inte ahr ändrat sig.. :S

Imorrn blirte att åka ner till Skedshult, till mor o far och sen på fredag ska vi till Fredda i hans stuga o på söndagen skulle vi nog hälsa på Lena.. Ja, de blir möe i helgen..

ssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela