Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Hemåt igen..

Publicerad 2009-08-11 13:03:33 i Allmänt,

Jao, idag bär de  hem till Norrköping igen.. har ju varit nere hos mor o far i en vecka nu..
I helgen så har vi varit o bowlat i viken, jag,Jeanette, Johan, henki o Tommy.. var riktigt trrevligt..


i lördags var i hos mormor och Johan gjorde klart de sista på hennes altan sen på kvällen så åkte jag o mamma till Gamleby o kolla på EMD, dom va kanon :)
Träffade även Jeanette o hennes kompisar.. Men de blev tidig kv'äll, jag o mamma åkte hem vid halv tolv.. men de va rätt skönt..

I Ullared blev de mest kläder till lillskruttan.. Ja.. annars har de väl itne hänt så mkt..
Vi va på kalas i söndags för Evelina fyllde 3 år.. Så av oss fick hon 2 barbiedockor, som ja tror uppskattades.. hehe..

Hoppas ni haft en bra helg..
Ska ta hand om min plutta nu.. ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela