Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

att bli lämnad..

Publicerad 2015-11-02 10:55:04 i

Att bli dumpad/lämnad av någon man älskar är vidrigt.
Att inte ha nån förvarning om att något är fruktansvärt, att en dag bara bli lämnad.
Jag älskar honom, jag hade tänkt dela resten av livet med denna mannen, att vi skulle flytta ihop såsmånignom och bygga upp ett liv tillsammans, det var sånt som rörde sig i mitt huvud.
Den här veckan ahr varit hemsk att ta sig igenom, jag har tappat matlusten, jag har tappat lusten att göra något alls.
Jag har tappat 5 kilo på bara några dagar, jag pendlar mellan att gråta och att försöka hålla ihop o försöker sysselsätta mig så jag inte ska tänka så mycket på det men de går medel.
 
Och jag bara hoppas på att han ska ändra sig och komma fram till att han vill ha mig tillbaka och jag skulle inte tveka en sekund.
För man bara tänker och tänker men kommer inte fram till något.
Man är maktlös, jag gjorde allt för honom, jag gav allt, gjrode allt för att kunna umgås, jag släpade med mig ungarna ut till honom mitt i veckan för at få två timmar ihop, jag var mer där än hemma dom veckorna jag inte hade barnen. 
Även att det bara innebar att vi fick några timmar ihop på kvällen för att han nästan alltid jobbade sent, men vi fick sova ihop, jag fick ligga bredvid den jag älskar mest i hela världen och känna att jag var lycklig.
 
Jag var lycklig, han behövde inte ens göra nått för att jag skulle le, jag kunde bara titta på han och bli glad över det faktum att det var vi två, att den finaste mannen var min.
JAg kan inte låta bli att le när jag ser honom nu heller uppenbarligen, har ju träffat honom några ggr den här veckan och ändå känner jag hur jag bara vill le när jag ser honom för jag älskar honom fortfarande.
 
Och som jag sa till honom, om det så bara fanns en chans på miljonen att vi kunde försöka och få det att funka så skulle jag ta den, jag skulle göra vad som helst för att ge det en chans till.
Hoppet är ju det sista som lämnar en och jag lär ju hoppas länge till även om det kasnke är meningslöst men vad har man att förlora då?
 
Och jag har inte slutat tro på mirakel än iaf ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela