Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Lyckligt lottad!

Publicerad 2015-01-13 10:52:42 i

Jag har två helt underbara och fantastiska vänner, båda börjar på M.

Min Marlene, min andra hälft, min närmaste vän i världen.
Hon finns alltid där och ställer upp när hon kan.
Hon är "min person".
Hon är snäll, underbar och ibland helt genomvidrig. Jo ni läste rätt, för hon är ärlig och säger precis som det är och vad man behöver höra även att man inte VILL höra det. Men jag älskar henne av hela mitt hjärta <3

Så har vi M, den mest oväntade relationen jag haft i mitt liv.
Det gick från nån komplicerad obesvarad kärlek (självklart jag som va kär i honom) till att bli en väldigt nära vän.
Jag vet inte hur många ggr han har fått mig att orka kämpa lite till & lite mer.
Även han är helt underbar o lite mer än lagom störd.
Men han finns alltid där.

Jag vet inte vad jag skulle göra utan dessa två helt fantastiska personer.
Dom gör mitt liv lite lättare, dom får mig att orka & kämpa.
Dom får mig att le när jag bara ser märker omkring mig ❤️
Jag älskar dom ovillkorligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela