Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

söndag

Publicerad 2014-01-26 09:59:35 i

Jao, då vare söndag igen. 
igår hade vi besök av sara, Daniel och Iza, jättetrevligt och vi får nog se till att ses lite oftare än va vi gjort :)
Jobbade i fredags o imorn äre jobbmöte sen jobbar jag tisdag & torsdag eftersom jag bytte bort lördagen.
Jag läääängtar till fredag, så in helvete, då får jag besök ♥
men dagarna går ju dösakta när man väntar på nått..
Kan ju hoppas de blir bra jobbnätter så man inte går runt som en zombie helqa veckan :P
 
Bellan är iväg på hockey nu me sin pappa så jag & Nicke ska dra till sörping & dollarstore en sväng istället, så de blir lite egentid för oss :D
 
Är för övrigt vääääldigt trött idag o lär väl ta ett par dar inann man kommer i fas igen men men, de får la gå, blir att sova tidigt ikväll då trollen ska va på fsk vid åtta imorn o jag blir upphämtade runt halv nio av Helen :) 
 
 
//Sofie ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela