Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

...

Publicerad 2014-02-16 17:47:50 i

Jag vet inte om det hjälper att sluta prata med varandra men de kanske det gör..
Dina känslor för mig kanske går över och kanske mina oxå, vi kanske bara har lyckats förstora upp allt en aning.
Det känns som att det enda vi kan göra är att ta ett steg bakåt och låta tiden avgöra hur det blir.
 
Jag vet inte vad jag vill längre, jag känner mig splittrad och väldigt trasig bara..
Frågan är väl när man ska orka lappa ihop sig själv återigen, tycker att de har varit mycket dåligt nu så jag skulle vara väldigt glad om livet kunde ta en något mer positiv rikting, iaf en stund.
Utan problem, bekymmer & komplikationer, att de bara kan flyta på lixom..
 
Det är så sant, känner att jag är precis där men jag orkar inte kämpa med det så det får va som det är när de inte blev som man hade tänkt sig..
 
 
 
PÅ tal om nått heeeelt annat, var på jesus christ superstar igår på cloetta center med kören, SÅ jävla bra det var, verkligen över alla förväntningar ♥
 
Ikväll blir det sängen tiiiiiidigt, pga alldeles för några timmar sömn inatt, är ju ett dygnspass som väntar imorn :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela