Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Torsdag

Publicerad 2013-09-12 11:17:56 i Allmänt,

Redan torsdag, känns som att den här veckan har gått väldigt snabbt.
Var hemma från jobbet i tisdags då jag inte kände mig så pigg men de blev bättre under dagen iaf.
Har varit lite duktig och gått en 6 kilometerspromenad både igår och i tisdags och de tar ca en timme.
Så ska försöka fortsätta röra på mig iaf.

Tror att jag sovit lustigt inatt för jag har ont i nacken/axeln typ men de rättar väl till sig :)

Imorn hoppas jag på att jag ska träffa Jeanette, känns som evigheter sen nu :(

Idag jobbar jag iaf och sen är de bara lördagen kvar innan man är ledig en vecka igen..

Händer nog inte så mkt annars..

//Sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela