Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Ge upp?

Publicerad 2013-09-02 09:32:30 i

Jag mår inget vidare faktiskt, att flytta hit & dit, ena veckan hemma, andra hos Robin.
Det tar på en tt inte känna att man är "hemma" för jag känne mig inte hemma även när jag är hemma..
Är bara så less på allt, de är dags tt ta tag i det här o flytta häifrån nu, jag behöver a mitt eget liv med barnen och klara oss själva..
Men de är ju så jobbigt, så svårt alltihop, de är ju inte bar packa sinsaker och dra lixom...
 
 

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2013-10-01 22:06:59

Ge inte upp, du kommer hitta nåt eget snart. Du behöver det! Håller tummarna för att det löser sig för dig!

Svar: Tack, de hoppas jag med.. de mesta käns lite motigt just nu bara..
Sofie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela