Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Rensa?!

Publicerad 2013-10-04 08:50:55 i

 
Ibland så gör man ju en rensning av alla vänner på facebook, ibland känns det som att man skulle behöva rensa bort några i livet oxå.
Det är dock inte lika enkelrt som att trycka på en knapp där det står "ta bort vän"
Finns så många som jag bryr mig om men ibland känns det som att inte ens hälften bryr sig ett skit tillbaka och man tröttnar på att lägga ner energi på såna människor och blir bitter istället.
JAg tänker va otroligt tråkig nu och inte höra av mig till vissa människor och se om dom gör de istället.
O ja, gör dom inte de så kan jag lika gärna radera deras nr och säga "byebye"..
Sen finns de ju alltid några FÅ personer som man verkligen inte vill mista av nån anledning.
Jag har en sån person, vi har egentligen inte super-vän-relation..
Utan pratar ibland, bara när jag hör av mig tyvärr..
MEn det finns mkt historia med den personen, på ett sätt så kanske de vore bättre att släppa taget och glömma allt det dåliga och minnas det bra med värme i hjärtat..
Men de är svårt, personen får en sista chans att bättra sig, annars får de väl va, de är ju bara en bekräftelse på att jag inte betyder ett jäkla dugg..
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela