Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Jobb imorn..

Publicerad 2013-11-28 19:47:37 i

Blir att jobba 8-18 imorn och sen julbord med jobbet efter de. 
Så de blir nog trevligt. Barnen får en dag på dagis så de är nog kul för dom.
Håller tummarna för att natten blir lugn och att Niklas slipper hosta halva natten..

De finns saker som börjar bli liiiiite röriga nu. 
Och genom att vara brutalt ärlig så tar man en risk.. O de finns ju risk att personen i fråga inte kan ta sanningen även att man bara påpekar hur det egentligen ligger till..
Men jag är den jag är, och jag kommer antagligen inte ändra på mig,
Jag säger som jag tycker, speciellt när jag själv är inblandad o de faktiskt finns risk att det är jag som blir sårad i slutändan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela