Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Vilken dag..

Publicerad 2013-03-31 16:56:49 i Allmänt,

Vid åtta imorse åkte jag från jobbet och styrde bilen mot östra ed för att sjunga..
När jag kom till skeppsgårn börjar de låta väldigt mkt om höger framdäck.
Så stannar bilen snabbast möjligt på en parkering, och det är självklart punktering! Fy!
Som tur va de ju gångavstånd, så va ju bara ta pärmen o skorna och börja traska..

Fick åka me mamma till Tryserum och under tiden vi sjöng så var det en vänlig karl som bytte däck på min bil.

Så nu är vi hos pappa o mamma och får lite mat, väldigt snäll..
Så ikväll blire myskväll med trollen eftersom jag jobbat hela helgen..

//Sofie

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2013-03-31 20:05:06

så söta dem är

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela