Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Inte som planerat

Publicerad 2013-03-20 22:39:41 i Allmänt,

Helgen blev inte alls som planerat.
Skulle ju ha åkt ill Jacob i lördags o umgåtts men istället blev de en tripp till Norrköpings sjukhus av anledningar som jag inte tänker ta upp här..
Men hur som helst blev jag kvar över natt och nedsövd på söndags morgon.

Vilket resulterade i att jag inte fick köra bil hem så fick ringa till Simon och fråga om de gick för sig att jag kom till dom och sov över.
Vilket var självklart att jag kunde så de va ju snällt.
En något mör och yr Sofie tog sig i alla fall hem till Simon & Rasmus och la sig i sängen o kollade på tv me Simon och ehm nån jag inte minns namnet på...

Stämningen var väl som vanligt lite spänd o jag förstår inte vad som händer med mig.
Men jag går in i mått jävla depphumör när ja umgås me Simon, kanske beror på allt gammalt men jobbigt äre i alla fall.
Men hur som haver så åkte ja därifrån på måndagen lagom i tid till jobbet.

Mår bra igen i alla fall, lite huvevärk som inte vill ge med sig men de kan ja leva med :P

I veckan har inte mkt hänt, jobbat o jobbat typ..
MEN i helgen! På lördag närmare bestämt, så ska jag till min fina Marren i Mjööööölby! Ska bli kul som fan :D
Kan behöva lite kul efter alt tråkigt jävla skit..

Jaja, nu äre sovtajm för imorn är de sista jobbdagen den här vecka. :)

Nattinatti!

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela