Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Festen i överum

Publicerad 2013-03-14 09:13:56 i Allmänt,

Har ju inte bra nämnt festen.
Men den blev i alla fall under förväntningarna me tanke på att S var där, hade ju räknat med att han skulle vara hemma o stan och festa men icke!
Gick väl relativt smärtfritt men va ju inte direkt jättepepp på att festa längre..

Jag vet inte hur de kommer sig men när man har druckit så ska man nästan alltid försöka reda ut saker med folk och de går ju inte alltid som man vill.
Men efter ett långt samtal med karln så kändes de lite bättre.
Blev lite bugg med diverse människor.
Fått höra att jag dansade med Jocke? Har inget minne alls av de så de tror ja inte hände, ja minns ju hela kvällen..

Kvällen blev i alla fall helt okej, men inte så rolig som jag hade hoppats på.

Lite bakslag var väl att den här killen återigen fick en ny chans, som han antagligen inte kommer göra sig förtjänt av..
Men jag ska försöka se lite mer positivt på hela situationen och ta en dag i taget och det som händer, de händer..

Jaja, nog om de nu.
Idag ska jag, Isabell och Niklas åka till mormor o hälsa på så hon blir glad :D

I helgen är de jobba som gäller men ska träffa en kompis med på lördag i alla fall för på fredagen blev de inte som jag hade tänkt..

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela