Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

....,

Publicerad 2013-03-25 16:29:25 i Allmänt,

Jag kommer sakna dig när vi inte längre ses.
Jag kommer sakna din röst när vi har slutat prata.
Jag kommer sakna dina sms när du slutat skicka till mig.
Jag kommer sakna att se glädjen i dina ögon och ditt härliga leende.
Jag kommer sakna din trygga famn som höll mig om natten.
Jag kommer sakna din närhet när jag känner mig ensam.
Jag kommer sakna våra samtal när allt känns hopplöst och ingen lösning syns till.
Jag kommer sakna känslan när du kysser mig, den där varma härliga känslan när man tycker om någon.
Jag kommer sakna ditt sällskap när jag mår dåligt för med dig mådde jag alltid så bra.
Du kommer lämna en stor plats att fylla och jag kommer verkligen att sakna dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela