Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Städar o styr..

Publicerad 2013-06-27 10:53:17 i

 
Ja idag är de städning som gäller för fulla muggar, tar bara en liten paus nu..
johan tog me sig trollen till Västervik så ja ät själv hemma, sååå skönt faktiskt..
lite lättare att städa när de inte är nån som ropar "maaaaaammmaaaaa!" En gång i kvarten, typ..
 
förhoppningsvis blir de dans me Jeanette på lördag i Västervik, skulle va skönt.
nästa vecka är de ju jobb igen, och två konserter med kören o så tänkte jag försöka hinna att åka till stan nån dag oxå.. Blir mkt nästa vecka, är ju karnebåt oxå men de missar jag för att jag jobbar på fredag och söndag.. Men men, jag överlever tror jag ;)
 
//Sofie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela