Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Helgen..

Publicerad 2013-06-17 10:25:11 i

I fredags kväll så åkte jag ut till Robin för att hämra några kvarglömda saker men fastnade i soffan och kolla på tv me han & Jocke ett par timmar.
Åkte sedan hem till Astrid som jag ahde lovat och va där en timma eller två, kollade när killarna kastade hästsko o så blev de lite allmänt prat men runt tolv åkte ja hem för att sova..
 
På lördan så åkte jag och barnen ut till mamma runt tio, o så åt vi (jag) lite sen frukost där..
från början var de tänkt att jag skulle åkt o kollat på fotboll i Linköping men de blev lite ändrade planer.
Så jag bestömde mig för att åka in till västervik och gå på stan en sväng istället emdans barnen stannade hos mamma :)
Shoppade lite sommarkläder & barnkläder till barnen, så blev de nya solglajjor, en klänning och leggnings o några linnen till mig själv ;)
Träffade även Vix en snabbis i stadsparken.

O så gick jag förbi när nån dansklubb ahde lite uppvisning av bugg och såg jag att både Pelle & Kristian dansade där.
O så sa nån man att dom skulle bbjuda upp folk ur publiken, o tror ni inte att Pelle är SÅ gullig och kommer o bjuder upp mig, de gick hyfsat iaf så de va lite kul..
Fick sen dansa med både Kristian och hans kompis, de gick under medel... 
Dansa inför massa folk som står o tittar är ju lite jobbigt om amn gör fel, som tur är så skrattar jag bara när ja gör fel ;)
 
(Pelle & nån tjej som dansar)
 
(Kristian som dansar med nån tjej)
 
 
Sen blev de en sväng till maxi för att handla lite åt mamma inn a ja åkte hem.
 
Och på kvällen bar de av till Överum för att köra några småfulla grabbar till västervik eftersom de var karneval :)
väl i västervik drog dom ner på stan och jag gick till Markör för att träffa Louise, Vix & Jocke och så massa andra människor som jag INTE alls kände..
Men men, de va lite segt o kallt så vi drog vidare til len annan fest o sen ytterligare vidare till Milton, väldigt trevlig kille :)
Sen blev de stan iaf, jag taoppade mitt körkort men fick lyckligtvis tillbaka det igen :)
Blev lite dans & hopp i öltältet, men runt halv tre så drog vi hem, jag blev kvar i överum över natten o åkte väl hem runt halv tolv igår.
Men de va en helt okej kväll iaf :D
 
Igår var bara allmänt seg o trött så va lugnt, somnade tidigt kan ja lova.
Och idag är ja itne mkt piggare, den här jävla pollen är hemsk!!
 
Jaja, imorn äre dags att jobba igen så de är lite skönt :)
 
//Sofie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela