Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

En lyckad födelsedag :)

Publicerad 2013-06-13 12:12:00 i

Dagen började med att upptäcka att Niklas inte hade några blöjor kvar, ajdå! Så de va ju bara att åka till affären vid nio och köpa de, o köpa lite nybakta frallor till frukost, lite vardagslyx ;) 
Så vid typich tio kom Elin för att vi skulle åka till söderköping och äta glass på smultronstället, barnen orkade typ halva sina glassar o själv så fick ja inte imig riiiiiktigt hela men nästan :P 
Stannade på dollarstore oxå men barnens öron var inte helt i funktion så blev bara en snabbis.
 
Fick et sms av söta Astrid att hon skulle bjuda på fika om vi kom ut till kårtorp, o de säger man väl inte nej till så vi åkte ut dit när vi kom till viken, vi bara släppte av Elin så hon fick ta egen bil till kårtorp.
Barnen valde att äta glass IGEN o själv tog ja en macka o cola. Även Sofie va där o jobbade så de blev lite prat o lite spring för att kolla till barnen som gungade o lekte utanför :) 
så va vi tvungna att åka hem o lägga ihop tårta eftersom familjen skulle komma o fika på eftermiddagen.
Mamam ringde så fick hämta henne vid gollösa föra tt hennes bil hade stannat, dumma bil!

Så kom iaf resten så fick ett halsband, mascara, en bakbok och lite pengar..
O tårtan va riktigt god, ja lyckades riktigt bra :D
På kvällen blev de årets först dopp för mig, så hade sällskap av Astrid & Linnea, mycket mycket trevligt :D
blev att kolla en stund på Pretty Woman innan jag gick och la mig bara när ja kom hem ;) 
 
En helt toppendag alltså, sjukt nöjd :)
 
 
 
 
Några av alla fina sms, ni gjorde min dag :)
 
 
O idag låg jag i sängen o va halvt vaken, halvt sovande tioo klockan tio!! Inte vanligt men skönt va de.. fast nu är ja hur seg som helst... yeah yeah, de ordnar nog till sig :D
//Sofie ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela