Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Trött söndag

Publicerad 2013-07-14 07:33:07 i Allmänt,

Skapligt trött efter en natt med en febrig Niklas, fast han vaknade inte lika mycket som förra natten så jag hoppas att han piggar på sig snart.

De snurrar mycket i huvet. Vet varken ut eller in känns det som.
Eller ja, han gjorde ju väldigt klart att han inte ville ha nått med mig att göra typ så egentligen är de väl bara att ge upp.
Men nä, jag känner mig själv och vet att jag inte kommer ge upp än.
De kanske vore vettigt men sen när är man vettig när man är kär?


För övrigt idag är de kören i ukna, tror de kommer bli en fin sommarkonsert.
Är dock lite hes just nu så hoppas att de ger med sig under dagen..

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela