Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Lite tankspridd

Publicerad 2013-07-14 12:49:10 i

ja är lite tankspridd idag, därför de blir några inlägg..
jag känner mig bara väldigt tom just nu.
ja vet itne vad jag ska eller borde göra.
Jag kanske bara borde släppa allt, men hur släpper man någon man kämpat för, någon man tror på, någon man bryr sig om?
Frågan är OM jag borde släppa de. "Om" är ett bra ord...
Om jag hade gjort si eller så, hade de varit annorlunda?
Om jag bara....
"..Om du bara visste vad som händer inom mig, om du bara kände de jag känner nu.." trallvänlig låt de där, mkt som stämmer.
Jag känner att jag kan relatera till var och varannan låt jag hör på min spotifylista..
och jag lyssna rpå musik mer eller mindre varje vaken minut på dygnet, inte alltid positivt att relatera till sånt när man inte mår något vidare..
Blir nog lite svamlande här men ja, sån är jag ..
pratar för mkt och tänker för mkt, borde tänka efer innan jag säger eller gör nått ibland, men det är ju lättare sagt än gjort..
 
Från de ena till det andra, lillskrutt sover nu iaf, han har fått några blåsor på både läppen och tungen så blir att ringa Vc imorn, han har ju dessutom haft feber sen i torsdags kväll som inte vill ge med sig... uscha!
 
Kanske är dags att leta reda på kläder, torka & sätta upp hår, sminka sig och diverse inann det är dags att hämta upp mamma och styra bilen mot Ukna för att sjunga.
Sjunga är ju fruktansvärt underbart och man blir glad av att sjunga, kan ju behövas idag känner jag.
Hinna slänga i sig lite käk kan ju va bra oxå, yeah yeah, de hinns väl med..
Hoppas de kommer mkt folk till kyrkan vid sex ikväll då konserten börjar, kommer bli kanon tror jag ♥
 
//Sofie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela