Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Fredag

Publicerad 2013-07-19 08:46:04 i

Hemma med båda dom små idag.
Niklas är fortfarande inte pigg m,en det är bättre, Bellan har fått massa utslag som kliar så hon får oxå va hemma idag vilket iofs inte gör nåot för min del, för jag ahr saknat dom massssor ♥
 
Men ikväll blire att sova i Falla ändå, så jag får sova och orkar med sista jobbdygnet den här veckan.
Ska bli skönt med en ledig vecka sen, men vet ju att jag kommer få krupp av att va hemma framåt slutet av veckan ändå..
 
 
Måste pallra oss iväg till affärn idag oxå, inte det roligaste äventyret med sjuka barn men måste man så måste ma, de går nog bra.. Hoppas jag ;)

Annars blire en väldigt lugn dag, kanske städa o lite sånt där nödvändigt ont :P
 
//Sofie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela