Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Torsdag

Publicerad 2013-02-07 21:56:13 i Allmänt,

Har varit ute hos mamma o pappa idag och lånat dator med internet :P
Åkte även lite pulka o tefat.
När vi kom hem så fick Nicke kolla film medans jag och bell målade hjärtan :)

Blev lite bak oxå nu på kvällen. Trollen hjälpte till att göra chokladsnittar och när dom somnat så gjorde jah rågbullar :D

För övrigt så har jag ställt ett ultimatum ikväll, känna jävligt najjz faktiskt.
En kille har sagt att vi ska fortsätta vara vänner efter att de hänt mkt mellan oss.
Och ja ha hört av mig, skickat sms och även ringt men killen har aldrig tid att prata och svarar kanske på 1 av 10 sms..
Så nu sa ja att om vi sk ha kontakt så får han höra av sig för jag orkar i te bry mig mer. Varför ska jag hålla på att lägga ner energi på nån som inte verkar bry sig lixom?

Så de får väl bära eller brista..
Fick ju inget svar på de så han kanske bestämde sig för att strunta i den..
Men tiden får väl utvisa de..

Snart äre nattinatt för mig..

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela