Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Söndag

Publicerad 2013-02-10 19:31:11 i Allmänt,

Har haft en riktigt bra helg.
Fredagskvällen spenderades hos Daniel och Sara.
Blev fika, bambi, bambi 2 och lite chips och massa lek o bus :)

Trollen sov till halv åtta igår, de tycker vi om :)
Var hos mamma vid tio för barnen skulle sova över.
Sen åkte jag mot överum för att hälsa på Mattias runt tolv.
Kollade på tv och prata massor, o kollade på nån serie som hette Arrow, rätt bra faktiskt :)
Var en väldigt lugn och trevlig kväll.
Stannade över natt så som ända till HALV ELVA idag (alarmet ringde)
Men skulle ju hämta barnen innan jag skulle jobba och så..

Fick fika hos mamma o pappa och så skrev jag klart mina alla hjärtans dags kort :)

Men nu sitter jag på jobbet iaf o har lite rast..
Slutar 8.00 imorn sen är ja ledig till onsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela