Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Levande Zombie

Publicerad 2013-02-16 15:25:58 i Allmänt,

Yes, bästa beskrivningen om mig idag.
Jobbade 8-16 igår, direkt till kören o öva, uppträdandet började 18.00 och jag tog min igenom mitt solo, något nervös dock :)
Efter kören blev det en "sväng" bort till hockeyn och stå o vråla lite hejjaramsor och bli hes, men roligt var det ;)
Skjutsade tre brudar ner till davidssons efter hockeyn och blev kvar där en stund.
Bestämde mig för att åka hem vid elva så de gjorde jag, stupa i säng och slockna pang bom! Sov inte så bra men blir tidig läggning ikväll med.
Jobbar ju 8-16 både idag och imorn..

Kanske ska glo på mello, kan ju va mått bra? Kanske....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela