Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Helgen är snart slut..

Publicerad 2013-04-14 14:44:37 i

Jobbar sitta dygnspasset nu, så efter imorn klockan 8.00 är jag ledig en hel vecka, så de ska bli skönt :)
Hoppas att vädret håller i sig så att jag och småtrollen kan vara ute massor i veckan..
 
igår följde vi med mamma o pappa till överum på hantverksmässa, köpte ett halsband och två änglar i trä med text, dom är ju så himla fina..
var kvar några timmar hos mamma & pappa innan vi åkte hem.
blev att laga lite mat och sen en film innan de va dags för småtrollen att sova.
blev tidigt fö mig oxå, tror ja la mig vid tio..
så imorse låg jag kvar i sängen till halv åtta, grymt skönt.
blev lite stressigt att äta frukost och göra sig iordning på tjugo minuter men det gick iaf :)
 
för övrig händer inte mkt, jag & Jeanette ska nog till borgen på fredag.. Försöka få med Robin & Mattias oxå, se om de går :P
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela