Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Fin helg..

Publicerad 2013-04-22 11:37:52 i

Fredagskvällen spenderades i Söderköping med Jeanette och Anette innan vi åkte till borgen för att dansa till Sannex. Ingen av oss hade hört dom innan men dom visade sig vara riktigt bra :)
första halvan av kvällen va väl lite seg men sen hittade jag en väldigt trevlig kille att dansa med så resten av kvällen va mycket trevlig ;)
 
lördags morgonen va ja inte direkt pigg men men, barnen åkte till mamma runt tio och jag roade mig med att åka till stan en sväng.
sen ner till mamma o pappa för att hämta lite alkohol. Drog vidare mot Åtvi för at kolla på fotbollsmatch, den gick inget vidare men men.
robin åkte me mig till överum, så hade en trevlig pratstund i bilen :D
blev två olika fester under kvällen med trevligt folk och mycket roligt :)
söndagen var lugn me lite film och soffmys med Elin och Simon.. Lite käk och sen ännu en fotbollsmatch som gick bättre än den i åtvi i alla fall ;)
 
en riktigt lyckad helg med andr ord, sjukt nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela