Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Fars dag

Publicerad 2012-11-11 15:23:09 i Allmänt,

Idag är de ju fars dag, själv så ska jag åka ut till min pappa och ge honom en present..

Började jobba vid åtta imorse så slutar om 40 minuter, sköööönt..

I fredags var jag och kollade på hockey för första gången i mitt liv, kan inte påstå att de va jättespännande men de va kul att träffa lite folk och komma ut.
Vi hade ju dragit ihop en stor hejaklack på säkert 30-40 pers så de va lite kul :)

Efteråt blev de att gå ner till davidssons där de blev lite bowling med Jessica och Sofia :) sen blev de massa dansande sista timmen så var en helt okej kväll..
Jag somnade gott kan jag lova :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela