Sofeij

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Du..

Publicerad 2012-05-13 20:11:37 i Dikter,

Du har en speciell plats i mitt hjärta, en plats som bara är din.
När du håller mig i din famn känner jag mig hel.
När du ser mig i ögonen vågar jag inte blunda av rädsla för att du borta när jag öppnar dom igen.
När jag är med dig vill jag inte sova för tiden flyger förbi alldeles för fort då.
När jag ska gå vill jag alltid stanna kvar, vill stanna tiden.
Vill inte att du släpper taget om mig.
Vill inte att du slutar kyssa mig.
Vill verkligen inte säga hejdå för jag vet aldrig när vi ses igen.
Redan när jag kliver utanför dörren så saknar jag dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela